Lider al pietei nationale de accesorii, consumabile si servicii pentru hotel, camere de hotel, lobby sau lounge, restaurant, bar, cafenea, cofetarie, catering, atat pentru servire, prezentare cat si petru preparare, LEIDA Impex a depasit pragul de 30 ani de activitate neantrerupta in compania artizanilor frumosului din marile firme de profil!
Cele mult peste 10.000 de modele si solutii in oferta noastra impreuna cu cele cateva mii de repere in stocul permanent si cu experienta noastra de pana acum va garanteaza ca stim cum sa ne respectam clientii dar si produsele comercializate. Toate acestea ne-au facut sa alegem pentru online varianta de lucru de mai jos.

Cumpararea

Selectarea produselor dorite:

In momentul in care ati gasit un produs pe care doriti sa il achizitionati, apasati pe butonul Adauga in cos. Veti fi apoi directionat automat catre pagina de vizualizare a Cosului de cumparaturi, unde aveti optiunea sa vizualizati lista de produse existente in cos, sa modificati cantitatile pe care doriti sa le achizitionati sau sa renuntati la unul, mai multe sau toate produsele introduse in cos.

 Pentru a va intoarce din nou la site si a adauga alte produse in cos, actionati butonul Continua cumparaturile.

Va rugam sa acordati  atentie cantitatilor vandute la pretul afisat : multe produse se vand la seturi de 2 – 48 de bucati.

Tocmai de aceea am afisat  pe langa pretul pe unitatea de vanzare (set) si pretul pe element component (bucata).

Pe site-ul www.leidashop.ro   preturile produselor sunt afisate in RON  cu TVA inclus.

In urma comenzii lansate  de dumneavoastra, detaliile comenzii vor fi trimise pe adresa de email a departamentului nostru de vanzari si o copie pe adresa de email furnizata de dumneavoastra la finalizarea comenzii.
Consultantii nostri de vanzari vor analiza, in cel mai scurt timp, comanda dumneavoastra, stocurile existente si va vor comunica rezultatul analizei in acelasi timp stabilind cu dumneavoastra modalitatea optima de plata a produselor cat si detaliile privind costurile de livrare a comenzii prin serviciile de curierat .

Daca aveti nevoie si de alte informatii decat cele afisate in contul de client, contactati echipa de Suport Clienti de luni pana vineri, intre orele 09.00-17.30, la numarul de telefon 0722.235.577.  sau accesati fereastra formular contact  afisata in stanga ecranului .

Inregistrarea comenzii nu reprezinta si confirmarea acesteia. Dupa preluarea comenzii, aceasta va fi procesata de catre operatorii nostri in vederea confirmarii si stabilirii detaliilor de livrare.

In cazul in care produsele comandate nu au fost livrate, va rugam sa ne contactati, cat mai curand posibil, la telefon sau pe adresa de e-mail comenzi@leida.ro  .

 In vederea facilitarii unui raspuns rapid, va recomandam sa indicati numarul comenzii care v-a fost transmis dupa plasarea comenzii.

vezi si paragraf 14 din termeni si conditii.

Plata

Pe leidashop.ro puteti opta pentru una din modalitatile de plata de mai jos.
Modalitati de plata acceptate:

-Plata prin sistem Ramburs ( persoane juridice si fizice)
Plata ramburs se efectueaza integral la livrarea comenzii. In cazul livrarii produselor de catre curieri, plata se va face catre comisionarul care efectueaza livrarea.
-Plata cu Card Bancar in Showroom Leida ( doar persoane juridice)
Plata cu cardul bancar  este posibila in showroom-ul Leida. Moneda in care se va efectua plata este RON.
-Transfer bancar – OP ( pentru persoane juridice si fizice)
Dupa trimiterea comenzii, vei primi toate informatiile necesare care trebuie inscrise pe ordinul de plata. Livrarea comenzii se face doar dupa confirmarea platii.Pentru accelerarea procesului, te rugam sa ne contactezi si sa ne trimiti o copie dupa ordinul de plata la adresa comenzi@leida.ro  Plata online – NETOPIA Payments
Poti plati online cu cardul personal sau al companiei tale in conditii de siguranta deplina, deoarece datele cardului tau nu vor fi stocate de catre procesator, ele fiind securizate si incriptate.
Pentru efectuarea platii, vei introduce numarul cardului tau, data expirarii si codul CVV2/CVC2 (ultimele trei cifre inscriptionate pe banda de pe verso).

*Datorita caracterului atipic al produselor noastre ( greutate, volum, material, ambalaj) pretul final afisat  al produselor nu contine si  costul aferent transportului prin curier. Informatiile privind costul de transport vor fi comunicate  catre dvs de catre unul din consultantii nostrii odata cu confirmarea comenzii.

Vezi si paragraf 15 din termeni si conditii.

Livrarea

Caracterul atipic al produselor ne duce in imposibilitatea de a avea un pret fix pe unitatea de vanzare, colet, drept urmare costul transportului va fi comunicat ulterior Cumparatorului  numai dupa analiza detaliata a comenzii impreuna cu furnizorii de servicii curierat.

Livrarea se realizează la adresa de livrare definită de către Client în formularul de comandă, utilizând serviciile de curierat rapid .

 În cazul în care o comandă conține mai multe produse, cu termene de livrare diferite, se va efectua o singură livrare în termenul maxim stabilit de Vânzător, conform disponibilității afișate pe site în momentul plasării comenzii.

Produsele se află în ambalajul original, sigilat, al producătorului și sunt asigurate pe tot parcursul transportului, până la livrare. Toate produsele Vânzătorului se livrează demontate (cu excepția produselor realizate dintr-o singură componentă), în colete, pentru a putea fi transportate în siguranță. Cumpărătorul are obligația să desfacă și să verifice din punct de vedere cantitativ și calitativ coletele in momentul receptiei, pe baza etichetării acestora, să desfacă și să verifice, integritatea coletelor fragile precum și a componentelor fragile ambalate . Vânzătorul este obligat să demonstreze Cumpărătorului, la cererea acestuia, modul de utilizare și funcționare a produselor cumpărate, prin scheme și instrucțiuni de montaj. Vânzătorul va anunța Cumpărătorul cu privire la termenul estimat de finalizare a livrării. Dacă termenul de livrare este modificat de către producător, ori de către alte entități, (cum ar fi non-limitativ: autorități vamale, agenți vamali, transportatori, etc.), acesta va informa de îndată Cumpărătorul cu privire la modificarea intervenită (excepție prevăzută de art. 18 din O.U.G. nr. 34 /2014, alin. 1). Vânzătorul, în cazul în care nu poate executa Contractul motivat de faptul că produsul sau serviciul nu este/nu mai este disponibil, va informa Cumpărătorul despre aceasta indisponibilitate, urmând ca sumele de bani achitate de către Cumpărător pentru produsul sau serviciul indisponibil să fie rambursate în termen de maximum 14 de zile calendaristice. Termenele de livrare sunt afișate pe site la fiecare produs și variază în funcție de produs. Cu toate acestea, termenele de livrare pot fi modificate unilateral de către Vânzător în cazul în care acestea sunt afectate de întârzieri ale transportului datorate unor situații mai presus de puterea de control a Vânzătorului, de decizii ale producătorilor ori de intervenția unor autorități în procesul de transport /verificare /taxare /livrare.
În cazul în care Vânzătorul primește informații eronate legate de facturarea sau livrarea produselor, a respingerii de către banca emitentă a cardului sau a tranzacției, a invalidării tranzacției de către procesatorul de carduri, a amânării de către Cumpărător a termenului de livrare stabilit, Vânzătorul își rezervă dreptul de a denunța unilateral contractul, fără ca acest lucru să se considere o încălcare a Contractului.

Vezi si paragraf 16 din termeni si conditii.