Termene și Condiții

  1. Informații despre site-ul leidashop.ro
    1. Această pagină de internet, leidashop.ro, denumită în continuare „Site-ul”, este înființată, gestionată și operată de LEIDA IMPEX S.R.L., persoana juridică de naționalitate română, cu sediul în București, Str. Maica Domnului nr. 18, bl. T50, sc. B, ap. 30, Sector 2, înregistrată la Oficiul Registrului Comerțului de pe lângă Tribunalul București sub nr. J40/23322/1993, având Codul Unic de Înregistrare 4783118 și atribut fiscal RO, denumită în continuare „Societatea”.
    2. Datele de contact ale Societății sunt disponibile la secțiunea „Contact” de pe prima pagină a Site-ului.
  2. Acceptarea acestor Termene și Condiții
    1. Acest document, împreună cu datele și informațiile comerciale, tehnice și cele privind protecția datelor cu caracter personal, publicate în secțiunile destinate acestora de pe Site, formează împreună Termenele și Condițiile de utilizare a Site-ului și conținutul raporturilor cu Societatea ce se pot naște în urma accesării și folosirii Site-ului.
    2. Orice persoană, fizică sau juridică, ce accesează sau utilizează Site-ul, denumită în continuare „Utilizator” trebuie să studieze aceste Termene și Condiții de fiecare dată când accesează sau utilizează Site-ul.
    3. Accesarea sau utilizarea Site-ului reprezintă acceptarea de către Utilizator a aplicării, în raport cu Societatea, a Termenelor și Condițiilor, în forma publicată pe Site la momentul accesării sau utilizării Site-ului și, totodată, asumarea de către Utilizator a obligației de a le respecta.
    4. Societatea poate modifica Termenele și Condițiile și/sau orice parte a acestora în orice moment și fără informarea prealabilă a Utilizatorilor. Forma aplicabilă a Termenelor și Condițiilor va fi întotdeauna aceea accesibilă Utilizatorului pe Site la data la care Utilizatorul accesează sau utilizează Site-ul. Formele Termenelor și Condițiilor anterioare sau ulterioare momentului la care Utilizatorul accesează sau utilizează Site-ul nu vor produce efecte între Utilizator și Societate.
    5. Societatea întreprinde toate demersurile rezonabile pentru a se asigura că Termenele și Condițiile sunt permanent disponibile Utilizatorilor, prin afișare pe Site. Cu toate acestea, dacă, în mod accidental, Termenele și Condițiile nu pot fi accesate pe Site, din indiferent ce motive, Utilizatorii sunt invitați să se adreseze departamentului tehnic al Societății, folosind informații de contact arătate la secțiunea Suport Tehnic a Site-ului, pentru a primi, prin poștă electronică, un exemplar în format digital al formei Termenelor și Condițiilor aplicabile la data solicitării Utilizatorului.
    6. Nicio dispoziție a acestor Termene și Condiții sau a vreuneia dintre politicile ce o compun și care se adresează Utilizatorilor ce au calitatea legală de consumator nu se aplică și Utilizatorilor profesioniști, ce nu au calitatea legală de consumator.
  3. Conținutul Site-ului
    1. Prin intermediul Site-ului Societatea operează magazinul său on-line și pune la dispoziția Utilizatorilor informații despre produsele și serviciile pe care le oferă.
    2. Conținutul Site-ului este format din toate informațiile publicate pe Site și care pot fi vizualizate sau accesate prin utilizarea unui echipament electronic, inclusiv, dar fără a se limita la: design-ul Site-ului, informațiile scrise publicate pe Site, inclusiv aceste Termene și Condiții, descrierile produselor și serviciilor și prețurile practicate de Societate pentru acestea, imaginile publicate pe Site, inclusiv cele ale produselor oferite pe Site, sigle, mărci și embleme ale Societății sau ale furnizorilor produselor afișate pe Site, întrebări adresate de ați Utilizatori și răspunsurile la acestea, orice corespondență purtată prin intermediul Site-ului între Utilizatori și Societate.
  4. Drepturile de proprietate intelectuală și industrială asupra Conținutului Site-ului
    1. Drepturile de autor asupra conținutului Site-ului, descris în mod neexhaustiv la punctul de mai sus, aparțin Societății sau terților săi furnizori ai produselor sau serviciilor oferite pe Site, dar în legătură cu care Societatea a obținut dreptul de a le publica și folosi în scopul desfășurării activității sale.
    2. Utilizatorii pot folosi conținutul Site-ului doar în scopul în care acesta le este pus la dispoziție de Societate prin afișarea pe Site, respectiv pentru a se informa despre produsele și serviciile oferite de Societate.
    3. Utilizatorii nu au dreptul de a copia, distribui, publica sau modifica orice parte a conținutului Site-ului fără acordul expres al Societății, manifestat anterior, în scris. Această interdicție nu trebuie înțeleasă în sensul limitării drepturilor legale ale Utilizatorilor de a copia, transfera și utiliza conținutul Site-ului în scop personal sau necomercial, potrivit dispozițiilor legale incidente, aplicabile în România.
    4. Societatea va urmări sancționarea potrivit legii a tuturor actelor de încălcare a drepturilor de proprietate intelectuală și industrială asociate conținutului Site-ului.
    5. Utilizatorii pot anunța orice încălcare a drepturilor lor de autor prin conținutul Site-ului la adresa de poștă electronică prevăzută în acest scop la secțiunea „Contact” a Site-ului.
  5. Limitarea răspunderii Societății față de conținutul și funcționarea Site-ului
    1. Societatea întreprinde toate demersurile rezonabile pentru a asigura buna funcționare a Site-ului și posibilitatea Utilizatorilor de a-l accesa în mod continuu, dar Site-ul și subdomeniile acestuia sunt puse în mod gratuit la dispoziția Utilizatorilor în starea în care se găsesc și atât cât sunt disponibile la momentul încercării de accesare sau folosire.
    2. Societatea nu își asumă nicio răspundere, pentru niciun prejudiciu, direct sau indirect, material sau de altă natură ce ar putea fi ocazionat prin modificarea conținutului Site-ului, nefuncționarea Site-ului, în tot sau în parte ori de imposibilitatea, totală sau parțială, de a accesa Site-ul sau variile sale funcționalități.
    3. Societatea nu dă nicio garanție, expresă sau implicită pentru funcționalitatea corectă și continuă a Site-ului sau a vreuneia dintre variile sale funcții.
    4. Societatea are dreptul să modifice orice parte a conținutului Site-ului în orice moment, fără informarea prealabilă a Utilizatorilor, fără acordul Utilizatorilor și fără ca o astfel de modificare să poată fi considerată prejudiciatoare pentru vreun Utilizator.
    5. Societatea are dreptul să suspende temporar sau să oprească, în tot sau în parte Site-ul, fără informarea prealabilă a Utilizatorilor, fără acordul Utilizatorilor și fără ca o astfel de acțiune să poată fi considerată prejudiciatoare pentru vreun Utilizator.
    6. Societatea nu este și nu poate fi ținută responsabilă pentru eventualele prejudicii, directe sau indirecte, materiale sau de altă natură ce ar putea fi cauzate Utilizatorilor prin erorile, lipsa de precizie sau lipsa de actualitate a conținutului Site-ului.
    7. Caracteristicile tehnice, funcționale și orice alte descrieri ale produselor și serviciilor oferite pe Site sunt elaborate de furnizorii respectivelor produse sau servicii, iar Societatea nu își asumă răspunderea pentru corectitudinea, caracterul complet sau precis al acestora.
    8. Imaginile produselor oferite pe Site sunt cu titlu de exemplu. Produsele livrate pot fi diferite de imaginile publicate pe Site ca urmare a modificării designului sau funcționalităților lor de către producătorii lor, fără informarea Societății.
    9. Prețurile produselor sau serviciilor publicate pe Site trebuie privite ca având caracter orientativ până la momentul plasării comenzii Utilizatorului. Cu toate acestea, în cazul în care prețul unui produs sau serviciu a fost afișat greșit pe Site, din indiferent ce motiv, iar produsul nu a fost încă livrat sau serviciul nu a fost încă prestat, Societatea își rezervă dreptul de a anula livrarea produsului, respectiv prestarea serviciului, cu notificarea prin e-mail a Utilizatorului.

6. Politica de Cookie

    1. Site-ul folosește cookie-uri sau tehnologii similare pentru afișarea conținutului, iar prin accesarea sau utilizarea Site-ului, Utilizatorii își dau acordul pentru folosirea cookie-urilor și/sau a tehnologiilor similare în conformitate cu Regulamentul (UE) 2016/679.
    2. Utilizatorii pot găsi informațiile relevante cu privire la cookie-urile folosite de Site prin accesarea secțiunii „Politica de Cookie” a Site-ului. Politica de Cookies publicată pe Site face parte din aceste Termene și Condiții și este supusă acelorași dispoziții ca și orice altă parte a conținutului Site-ului.
    3. Politica de Confidențialitate
    4. Societatea colectează și prelucrează doar datele pe care Utilizatorii le pun la dispoziție prin folosirea Site-ului și prin interacțiunea cu Societatea, prin intermediul Site-ului sau prin alte mijloace.
    5. Informațiile privind datele colectate, scopul și temeiul colectării și prelucrării datelor, interesul Societății pentru colectarea și prelucrarea acestora, drepturile Utilizatorilor cu privire la datele cu caracter personal ce îi vizează și celelalte informații ce trebuie prezentate Utilizatorilor potrivit Regulamentului (UE) 2016/679 sunt disponibile prin accesarea secțiunii „Politica de Confidențialitate” a Site-ului. Politica de Confidențialitate publicată pe Site face parte din aceste Termene și Condiții și este supusă acelorași dispoziții ca și orice altă parte a conținutului Site-ului.

7. Modul de utilizare a Site-ului

www.leidashop.ro  este un site dedicat gazdelor si gurmanzilor din industria ospitalitatii – Gastronomie- Hotel – SPA & Wellness  cat si segmentului Home.

    1. Accesarea și utilizarea anumitor funcții ale Site-ului necesită crearea și folosirea unui cont personal pentru Utilizator.

Creare cont utilizator:

Pentru a putea plasa o comanda pe www.leidashop.ro  sunt necesari urmatorii pasi :

1.Creare unui cont de utilizator.

2.Completarea integrala a formularului de comanda;

3.Acceptarea termenilor contractului de vanzare și conditiile de utilizare, inclusiv colectarea si, dupa caz, utilizarea datelor cu caracter personal, conform legislatiei in vigoare.

Cumparare / Comanda :

Selectarea produselor dorite:

In momentul in care ati gasit un produs pe care doriti sa il achizitionati, apasati pe butonul Adauga in cos. Veti fi apoi directionat automat catre pagina de vizualizare a Cosului de cumparaturi, unde aveti optiunea sa vizualizati lista de produse existente in cos, sa modificati cantitatile pe care doriti sa le achizitionati sau sa renuntati la unul, mai multe sau toate produsele introduse in cos.

Pentru a va intoarce din nou la site si a adauga alte produse in cos, actionati butonul Continua cumparaturile.

Va rugam sa acordati  atentie cantitatilor vandute la pretul afisat : multe produse se vand la seturi de 2 – 48 de bucati.

Tocmai de aceea am afisat  pe langa pretul pe unitatea de vanzare (set) si pretul pe element component (bucata).

Pe site-ul www.leidashop.ro   preturile produselor sunt afisate in RON  cu TVA inclus.

In urma comenzii lansate  de dumneavoastra, detaliile comenzii vor fi trimise pe adresa de email a departamentului nostru de vanzari si o copie pe adresa de email furnizata de dumneavoastra la finalizarea comenzii.
Consultantii nostri de vanzari vor analiza, in cel mai scurt timp, comanda dumneavoastra, stocurile existente si va vor comunica rezultatul analizei in acelasi timp stabilind cu dumneavoastra modalitatea optima de plata a produselor cat si detaliile privind costurile de livrare a comenzii prin serviciile de curierat .

Daca aveti nevoie si de alte informatii decat cele afisate in contul de client, contactati echipa de Suport Clienti de luni pana vineri, intre orele 09.00-17.30, la numarul de telefon 0722.235.577 sau 0730.225.577.  sau accesati fereastra formular contact  afisata in stanga ecranului .

Inregistrarea comenzii nu reprezinta si confirmarea acesteia. Dupa preluarea comenzii, aceasta va fi procesata de catre operatorii nostri in vederea confirmarii si stabilirii detaliilor de livrare.

In cazul in care produsele comandate nu au fost livrate, va rugam sa ne contactati, cat mai curand posibil, la telefon sau pe adresa de e-mail comenzi@leida.ro  .

 In vederea facilitarii unui raspuns rapid, va recomandam sa indicati numarul comenzii care v-a fost transmis dupa plasarea comenzii.

Vezi si paragraf 14.

Modalitati de plata acceptate  :

-Plata prin sistem Ramburs ( persoane juridice si fizice)
Plata ramburs se efectueaza integral la livrarea comenzii. In cazul livrarii produselor de catre curieri, plata se va face catre comisionarul care efectueaza livrarea.
-Plata cu Card Bancar in Showroom Leida( doar persoane juridice)
Plata cu cardul bancar  este posibila in showroom-ul Leida. Moneda in care se va efectua plata este RON.
-Transfer bancar – OP ( pentru persoane juridice si fizice)
Dupa trimiterea comenzii, vei primi toate informatiile necesare care trebuie inscrise pe ordinul de plata. Livrarea comenzii se face doar dupa confirmarea platii.
Pentru accelerarea procesului, te rugam sa ne contactezi si sa ne trimiti o copie dupa ordinul de plata la adresa comenzi@leida.ro

-Plata online – NETOPIA Payments
Poti plati online cu cardul personal sau al companiei tale in conditii de siguranta deplina, deoarece datele cardului tau nu vor fi stocate de catre procesator, ele fiind securizate si incriptate.
Pentru efectuarea platii, vei introduce numarul cardului tau, data expirarii si codul CVV2/CVC2 (ultimele trei cifre inscriptionate pe banda de pe verso).

Vezi si paragraf 15.

Livrarea:

Caracterul atipic al produselor ne duce in imposibilitatea de a avea un pret fix pe unitatea de vanzare, colet, drept urmare costul transportului va fi comunicat ulterior Cumparatorului  numai dupa analiza detaliata a comenzii impreuna cu furnizorii de servicii de curierat.

Livrarea se realizează la adresa de livrare definită de către Client în formularul de comandă, utilizând serviciile de curierat .

În cazul în care o comandă conține mai multe produse, cu termene de livrare diferite, se va efectua o singură livrare în termenul stabilit de Vânzător, conform disponibilității afișate pe site în momentul plasării comenzii.

Produsele se află în ambalajul original, sigilat, al producătorului și sunt asigurate pe tot parcursul transportului, până la livrare. Toate produsele Vânzătorului se livrează demontate (cu excepția produselor realizate dintr-o singură componentă), în colete, pentru a putea fi transportate în siguranță. Cumpărătorul are obligația să desfacă și să verifice din punct de vedere cantitativ și calitativ coletele in momentul receptiei, pe baza etichetării acestora, să desfacă și să verifice, integritatea coletelor fragile precum și a componentelor fragile ambalate . Vânzătorul este obligat să demonstreze Cumpărătorului, la cererea acestuia, modul de utilizare și funcționare a produselor cumpărate, prin scheme și instrucțiuni de montaj. Vânzătorul va anunța Cumpărătorul cu privire la termenul estimat de finalizare a livrării. Dacă termenul de livrare este modificat de către producător, ori de către alte entități, (cum ar fi non-limitativ: autorități vamale, agenți vamali, transportatori, etc.), acesta va informa de îndată Cumpărătorul cu privire la modificarea intervenită (excepție prevăzută de art. 18 din O.U.G. nr. 34 /2014, alin. 1). Vânzătorul, în cazul în care nu poate executa Contractul motivat de faptul că produsul sau serviciul nu este/nu mai este disponibil, va informa Cumpărătorul despre aceasta indisponibilitate, urmând ca sumele de bani achitate de către Cumpărător pentru produsul sau serviciul indisponibil să fie rambursate în termen de maximum 14 de zile calendaristice. Termenele de livrare sunt afișate pe site la fiecare produs și variază în funcție de produs. Cu toate acestea, termenele de livrare pot fi modificate unilateral de către Vânzător în cazul în care acestea sunt afectate de întârzieri ale transportului datorate unor situații mai presus de puterea de control a Vânzătorului, de decizii ale producătorilor ori de intervenția unor autorități în procesul de transport /verificare /taxare /livrare.
În cazul în care Vânzătorul primește informații eronate legate de facturarea sau livrarea produselor, a respingerii de către banca emitentă a cardului sau a tranzacției, a invalidării tranzacției de către procesatorul de carduri, a amânării de către Cumpărător a termenului de livrare stabilit, Vânzătorul își rezervă dreptul de a denunța unilateral contractul, fără ca acest lucru să se considere o încălcare a Contractului.

Vezi si paragraf 16.

Conditii Retur:

Returul produselor se realizeaza prin completarea Formularului de retur  care poate fi gasit in zona de Footer.

  1. Clientul www.leidashop.ro   poate returna produsele achizitionate in urmatoarele conditii:
  2. Produsele sunt neconforme. Constatarea se va transmite catre SC LEIDA IMPEX SRL in maxim 12 ore de la receptionarea coletului.
  3. Produsele livrate sunt diferite (specificatii, cantitate) fata de comanda plasata.
  4. Produsele prezinta defecte de fabricatie. Constatarea eventualelor defecte de fabricatie se va transmite catre SC LEIDA IMPEX SRL la adresa comenzi@leida.ro  in maxim 12 ore de la receptionarea coletului.
  5. Clientul s-a retras din contract in termenul de 14 zile calendaristice de la data livrarii comenzii in conformitate cu art. 9 din OUG 34 din 4 iunie 2014 privind drepturile consumatorilor in cadrul contractelor incheiate cu profesionistii, precum si pentru modificarea si completarea unor acte normative.
  6. Pentru toate produsele returnate, Clientul va suporta cheltuielile de retur, care fac obiectul contractului dintre parti, in conformitate cu articolul art 13 alin. 3 si art 14 din Ordonanta de Urgenta nr. 34 din 4 iunie 2014.
  7. Inainte de expirarea perioadei de retragere, Clientul va informa SC LEIDA IMPEX SRL cu privire la decizia sa de retragere din contract. Informarea se va efectua utilizand formularul de Retur si transmiterea acestuia pe email la adresa comenzi@leida.ro .
  8. Clientului care a notificat SC LEIDAIMPEX  SRL privind intentia de retur, ii revine responsabilitatea de a se asigura ca produsele la care a facut referire au fost returnate sau inmanate catre SC LEIDA IMPEX  SRL, fara intarziere nejustificata si in decurs de cel mult 14 zile de la data la care acestea au fost facturate de catre SC LEIDA IMPEX  SRL decizia sa de retragere din contract.
  9. In cazul returului produselor fragile, Clientului ii revine obligatia de a ambala corespunzator coletul pentru transport.
  10. Clientul www.leidashop.ro  nu va putea sa returneze produsele achizitionate si/sau nu va pretinde orice alte daune-interese/despagubiri, in urmatoarele situatii:

-In cazul in care cererea de returnare pentru oricare din situatiile prevazute in punctul 1 are data de expediere a notificarii intentiei de returnare care depaseste perioada de 14 zile prevazute conform punctul 1.1.4,  calculata din ziua lucratoare urmatoare datei contractului onorat.

-In cazul in care se returneaza un produs care nu este in aceeasi stare in care a fost livrat.

-In cazul in care produsele au fost confectionate dupa specificatiile prezentate de Client sau personalizate in mod clar.

-In cazul in care produsele nu se regaseau pe stoc la momentul plasarii comenzi de catre Client si au fost aduse la comanda speciala pentru Client.

-In cazul in care produsul/produsele nu are/au intact/e stikerul Leida.

-In cazul in care produsul a fost deteriorat la procesul de transport de la Client catre SC LEIDA IMPEX SRL.

-In cazul produselor returnate  la care se constata defectiuni la deschiderea coletului, SC LEIDA IMPEX SRL are obligatia de a notifica Clientul in maxim 24 ore de la receptionarea coletului.

   11. Sumele datorate Clientului care a solicitat Returul, vor fi virate in contul specificat in formularul de retur, nu mai tarziu de 14 zile de la data receptionarii si inregistrarii returului.

Procedura Retur :

  • Completati formularul de retur
  • Ambalati coletul corespunzator pentru livrare. Clientul va suporta cheltuielile de retur, care fac obiectul contractului dintre parti, in conformitate cu articolul art 13 alin. 3 si art 14 din Ordonanta de Urgenta nr. 34 din 4 iunie 2014.
  • Adaugati in colet o copie a facturii si contul bancar unde doriti sa efectuam viramentul cu toate datele.
  • Clientul poate folosi orice serviciu de curierat existent pe piata din Romania. Contactarea, pretul transportului si urmarirea coletului pana la destinatie cad in sarcina Clientului.
  • Clientul este raspunzator pentru integritatea bunurilor pe parcursul transportului retur.
  • Dupa receptia cantitativ – calitativa si inregistrarea bunurilor returnate in gestiunea LEIDA IMPEX SRL, societatea va vira in maxim 14 zile, in contul mentionat in formularul de retur, suma datorata.
  • NOTA: SC LEIDA IMPEX SRL nu efectueaza rambursuri cash! Va rugam sa nu transmiteti colete retur cu suma ramburs.
  • In cazul in care exista intrebari sau sugestii, va rugam sa ne contactati la numarul de telefon  0722.235.577, de Luni pana Vineri, program 09:00-17:00, sau prin e-mail la comenzi@leida.ro 

8. Contul de Utilizator

    1. Utilizatorii au posibilitatea de a crea pe Site și de a folosi în utilizarea Site-ului și în raporturile cu Societatea un cont personal.
    2. Crearea contului personal se poate face prin accesarea funcției „ Contul meu ” de pe prima pagină a Site-ului.
    3. Pentru crearea contului personal, Utilizatorul va trebui să furnizeze Societății toate informațiile marcate drept obligatorii în câmpurile paginii Site-ului destinată creării contului personal.
    4. Societatea va trata toate informațiile furnizate de Utilizator în scopul creării contului personal ca fiind strict confidențiale și le va prelucra strict potrivit Politicii de Confidențialitate.
    5. Fiecare Utilizator își asumă răspunderea pentru păstrarea de către el a confidențialității informațiilor necesare accesării contului său personal (user și parolă), precum și pentru activitatea derulată prin intermediul contului său.

9. Comunicările comerciale

    1. Societatea poate utiliza adresa de email a unui Utilizator, pe care a obținut-o în mod direct, prin vânzarea către Utilizator a unui produs și/sau serviciu prin intermediul Site-ului, în scopul efectuării de comunicări comerciale referitoare la produse sau servicii similare pe care Societatea le comercializează.
    2. Societatea nu adresează Utilizatorilor corespondență comercială decât în situația în care Utilizatorul destinatar și-a exprimat în prealabil consimțământul expres pentru a primi asemenea comunicări.
    3. Utilizatorii pot să își retragă oricând consimțământul acordat, prin oricare dintre următoarele mijloace simple şi gratuite:
  • potrivit Politicii de Confidențialitate parte a acestor Termene și Condiții, accesibilă pe prima pagină a Site-ului sau
  • folosind setările contului personal deschis pe site sau
  • prin selectarea link-ului din cuprinsul fiecărui email transmis de Societate cu titlu de comunicare comercială, în cazul în care Utilizatorul nu s-a opus inițial procesării datelor cu caracter comercial în scopul transmiterii corespondenței comerciale.
    1. Comunicarea dinte Societate și un Utilizator privind executarea unui contract încheiat prin intermediul Site-ului pentru achiziționarea de produse și/sau servicii nu va putea fi considerată comunicare comercială în sensul dispozițiilor Legii 365/2022, cu modificările și completările ulterioare.

10. Prezentarea produselor și a serviciilor

    1. Principalele caracteristici ale produselor și serviciilor oferite prin intermediul Site-ului sunt cele prezentate în descrierea lor, făcută de producător și comunicată Societății spre afișare pe Site.
    2. Imaginile produselor, afișate pe Site sunt doar cu titlu de informare și nu constituie o obligație a Societății. Produsele pot fi diferite de imaginile afișate pentru ele pe Site.

11. Prețul produselor și al serviciilor oferite pe Site

    1. Prețul fiecărui produs și al fiecărui serviciu oferit pe Site este prezentat distinct pe pagina respectivului produs și, respectiv, serviciu.
    2. Prețul fiecărui produs și al fiecărui serviciu oferit pe Site include taxa pe valoare adăugată, în cota legală de la momentul afișării prețului.
    3. Prețul fiecărui produs și al fiecărui serviciu oferit pe Site nu include prețul de transport al produsului, ce se calculează potrivit prevederilor de la Secțiunea 16 de mai jos și este prezentat distinct, la momentul lansării comenzii Utilizatorului pentru achiziționarea produsului, înainte de a fi necesară efectuarea plății de către Utilizator.
    4. În cazul produselor oferite pe Site în cazul cărora legea română o impune, prețul publicat pe Site pentru respectivul produs include și timbrul verde.

12. Informarea Utilizatorilor despre încheierea contractului

    1. Etapele tehnice ce trebuie urmate de Utilizator în scopul încheierii contractului sunt prezentate în Secțiunea 7 de mai sus.
    2. Societatea va comunica Utilizatorului confirmarea încheierii contractului, pe un suport durabil, într-un termen rezonabil din momentul încheierii contractului şi cel târziu la momentul livrării produselor sau înainte de începerea prestării serviciului achiziționat de Utilizator.
    3. Odată încheiat, contractul este stocat de Societate şi este accesibil Utilizatorilor, în format electronic in istoric comanda.
    4. Orice contract încheiat între Societate și un Utilizator prin folosirea Site-ului va fi considerat încheiat în limba română.
    5. Clauzele şi condițiile generale ale contractului ce poate fi încheiat de Utilizatori cu Societatea pentru achiziționarea de produse și/sau servicii oferite pe Site sunt prevederile acestor Termene și Condiții.

13. Încheierea Contractului

    1. Încheierea contractului dintre Societate și Utilizator privind achiziționarea produselor și / sau a serviciilor obiect al unei comenzi lansate de Utilizator potrivit prevederilor acestor Termene și Condiții intervine doar la momentul emiterii de către Societate a facturii fiscale pentru acele produse și/sau servicii pe care Societatea le poate livra dintre cele comandate de Utilizator.
    2. Utilizatorii consumatori au dreptul de a se retrage din Contract, potrivit dispozițiilor legale incidente și a celor prevăzute în Secțiunea 17 de mai jos.

14. Comanda

    1. Utilizatorii pot transmite Societății, prin intermediul Site-ului, sub forma unui document electronic, intenția lor de a achiziționa produse și/sau servicii oferite pe Site, denumită în continuare „Comandă”.
    2. Modalitatea de inițiere a unei Comenzi constă în adăugarea produsului / produselor și/sau a serviciului / serviciilor ce se doresc a fi achiziționate în coșul de cumpărături. Mai multe informații despre coșul de cumpărături, funcții disponibile în legătură cu acesta și pașii tehnici sunt prezentate în Secțiunea/Paragraful 7 de mai sus.
    3. Adăugarea unui produs și/sau a unui serviciu dintre cele oferite pe Site în coșul de cumpărături nu constituie o Comandă, nu echivalează cu rezervarea respectivului produs sau serviciu și nu dă naștere niciunei obligații în sarcina Societății sau a Utilizatorului.
    4. O Comandă se consideră valabil transmisă doar odată cu finalizarea procedurii de comandă, prin urmarea cu succes a tuturor etapelor tehnice prevăzute pe Site pentru lansarea Comenzii, astfel cum acestea sunt prezentate în Secțiunea/Paragraful 7 de mai sus.
    5. Pentru transmiterea valabilă a unei Comenzi nu este necesară crearea unui cont personal al Utilizatorului, dar crearea unui cont personal ușurează procesul de lansare valabilă a unei Comenzi și scurtează timpul de completare a acesteia cu datele necesare.
    6. Datele aferente unei Comenzi pot fi modificate de Utilizator oricând pe durata procesului de completare și lansare a Comenzii, până la finalizarea și transmiterea acesteia, potrivit etapelor tehnice prevăzute în Secțiunea 7 de mai sus. Prin transmiterea Comenzii, Utilizatorul declară și că toate datele furnizate de el și care sunt necesare achiziției produselor și/sau serviciilor comandate sunt corecte la data transmiterii Comenzii.
    7. După transmiterea Comenzii, datele aferente Comenzii nu mai pot fi modificate de Utilizator dar, cu toate acestea, în cazul unei erori, Utilizatorii pot contacta Societatea prin e-mail, la adresa comenzi@leida.ro , iar Societatea va încerca remedierea erorii semnalate de Utilizator, fără ca nereușita Societății de a remedia eroarea Utilizatorului să poată atrage răspunderea Societății.
    8. Prin transmiterea unei Comenzi, Utilizatorul își manifestă și consimțământul de a fi contactat de Societate, potrivit datelor furnizate de Utilizator, în orice scop legat de Comandă și/sau achiziționarea produselor și/sau a serviciilor obiect al Comenzii.
    9. Transmiterea unei Comenzi către Societate dă naștere obligației Utilizatorului de a achita prețul produselor și al serviciilor obiect al respectivei Comenzi.
    10. Transmiterea unei Comenzi de către Utilizator și plata prețului produselor și a serviciilor comandate nu constituie contract între Societate și Utilizator și nu obligă Societatea să livreze respectivele produse și/sau servicii.
    11. Potrivit cerințelor legale în vigoare, Societatea va confirma, prin poștă electronică, primirea și înregistrarea fiecărei Comenzi emise de Utilizator. Confirmarea primirii și înregistrării unei Comenzi lansate de Utilizator nu conduce la încheierea contractului dintre Societate și Utilizator.
    12. Societatea nu va onora o Comandă lansată de Utilizator și îl va notifica pe acesta în scris, potrivit datelor furnizate de Utilizator cu ocazia lansării acelei Comenzi, despre această decizie în situația în care:
      1. Produsul și/sau serviciul obiect al Comenzii nu mai este pe stoc sau prețul produsului și/sau al serviciului obiect al Comenzii s-a modificat;
      2. Plata produselor și/sau a serviciilor obiect al Comenzii este invalidată (spre exemplu procesatorul de plăți invalidează tranzacția sau banca emitentă a cardului Utilizatorului nu acceptă plata etc.);
      3. Datele furnizate de Utilizator cu ocazia transmiterii Comenzii sunt incorecte sau incomplete, iar Utilizatorul nu răspunde solicitării Societății de rectificare sau, după caz, de corectare a acestor date.
    13. În situațiile prevăzute mai sus, orice obligație a Societății față de Utilizator și a Utilizatorului față de Societate în legătură cu respectiva Comandă va înceta la momentul transmiterii notificării de către Societate și niciuna dintre părți nu va răspunde față de cealaltă în legătură cu respectiva Comandă.

15. Plata produselor și/sau a serviciilor comandate pe Site

    1. Plata produselor și serviciilor achiziționate prin intermediul Site-ului www.leidashop.ro  se poate face prin metodele de plata prezentate în Secțiunea/Paragraful 7 de mai sus.
    1. Societatea nu colectează, nu prelucrează, nu stochează și nu solicită Utilizatorilor informații cu privire la plățile online. Toate informațiile ce trebuie furnizate în cazul plăților online sunt supuse termenilor și condițiilor impuse de procesatorul de plăți, iar Societatea nu își asumă nicio răspundere cu privire la acestea.
    2. Societatea nu își asumă nicio răspundere pentru reușita sau eventualul eșec de a efectua plata prin intermediul procesatorului de plăți sau al băncii Utilizatorului și nici în legătură cu orice speze sau comisioane impuse de acestea pentru efectuarea plății ordonate de Utilizator.

16. Livrarea produselor comandate pe Site

    1. Pentru livrarea produselor oferite pe Site Societatea folosește terți furnizori de servicii de curierat.
    2. Prețul serviciilor de livrare a produselor oferite pe Site este prezentat la momentul lansării comenzii Utilizatorului pentru achiziționarea produsului, înainte de a fi necesară efectuarea plății de către Utilizator.
    3. Prețul serviciilor de livrare a produselor variază în funcție de dimensiunea produselor, natura acestora, localitatea unde se dorește a fi livrate și modalitatea de plată a produselor (acolo unde este permisă plata ramburs).
    4. Utilizatorul nu este responsabil pentru produse pe durata transportului acestora, ci doar după ce acceptă livrarea lor fizică. Utilizatorii trebuie să notifice în scris Societății, la adresa comenzi@leida.ro  toate și orice avarii prezentate de produse, în termen de 3 zile calendaristice de la momentul livrării. Reclamațiile ulterioare nu vor produce efecte.
    5. Societatea se angajează să depună toate diligențele pentru ca, prin terții furnizori de servicii de livrare, să asigure livrarea produselor comandate prin intermediul Site-ului în termen de 30 zile de la încheierea contractului dintre Societate și Utilizatorul consumator privind acel produs.

17. Dreptul de retragere al Utilizatorului consumator

    1. Utilizatorul consumator, respectiv orice persoană fizică sau grup de persoane fizice constituite în asociații, care acționează în scopuri din afara activității sale comerciale, industriale sau de producție, artizanale ori liberale beneficiază de dreptul legal de retragere prevăzut de OG 34/2014, în condițiile, termenele şi urmând procedura descrise mai jos.
    2. Utilizatorul profesionist, respectiv orice persoană fizică sau juridică, publică sau privată, care în cadrul activității sale comerciale, industriale sau de producție, artizanale ori liberale încheie un contract cu Societatea folosind Site-ul, precum şi orice persoană care acționează în același scop, în numele sau pe seama Utilizatorului profesionist nu beneficiază de dreptul legal de retragere prevăzut de OG 34/2014.
    3. Cu excepția celor prevăzute la Secțiunea 18 de mai jos, Utilizatorul consumator beneficiază de o perioadă de 14 zile pentru a se retrage dintr-un contract încheiat cu Societatea prin intermediul Site-ului. Termenul de 14 zile curge de la data încheierii contractului, în cazul contractelor de prestări de servicii și de la data la care Utilizatorul consumator sau orice persoană indicată de Utilizatorul consumator, cu excepția transportatorului produsului, intră în posesia produsului, în cazul contractelor de vânzare de produse.
    4. Prin excepție față de cele prevăzute mai sus, termenul de 14 zile pentru exercitarea dreptului Utilizatorului consumator de a se retrage dintr-un contract încheiat cu Societatea prin intermediul Site-ului începe să curgă din ziua în care Utilizatorul consumator sau orice persoană indicată de Utilizatorul consumator, cu excepția transportatorului produselor, intră în posesia fizică a ultimului produs, dacă Utilizatorul consumator a comandat prin aceeași comandă mai multe produse ce urmează să fie livrate separat.
    5. Pentru a-și exercita dreptul de retragere, Utilizatorul consumator trebuie să informeze Societatea cu privire la decizia sa de a se retrage din contractul încheiat cu Societatea prin intermediul Site-ului, utilizând o declarație neechivocă, trimisă prin e-mail la adresa comenzi@leida.ro  .Indiferent de maniera comunicării deciziei de retragere, Societatea va transmite Utilizatorului consumator, fără întârziere, prin e-mail, confirmarea de primire a cererii de retragere.
    6. Pentru a respecta termenul de retragere este suficient ca Utilizatorul consumator să transmită Societății, în maniera descrisă mai sus, comunicarea privind exercitarea dreptului de retragere înainte de expirarea perioadei de retragere.
    7. Exercitarea de către un Utilizator consumator a dreptului de retragere dintr-un contract încheiat cu Societatea prin intermediul Site-ului nu atrage răspunderea Utilizatorului consumator, cu excepția: costurilor directe aferente returnării produselor; costurile suplimentare de livrare, în cazul în care Utilizatorul consumator a ales în mod explicit un alt tip de livrare a produselor decât livrarea standard oferită de Societate și diminuarea valorii produselor rezultată din manipularea acestora, diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor şi funcționării produselor, ce vor trebui suportate de Utilizatorul consumator.
    8. Fără a aduce atingere altor dispoziții ale acestor termene și Condiții, Exercitarea de către un Utilizator consumator a dreptului de retragere dintr-un contract încheiat cu Societatea prin intermediul Site-ului dă naștere obligației Utilizatorului de a returna Societății și eventualele produse și/sau contravaloarea serviciilor primite cadou din partea Societății odată cu produsele și/sau serviciile comandate.
    9. În cazul în care un Utilizator alege să-și exercite dreptul de retragere dintre-un contract încheiat cu Societatea prin intermediul Site-ului, Societatea va rambursa Utilizatorului consumator orice sumă încasată de la acesta, mai puțin cele arătate la punctul 11.7 de mai sus, fără întârzieri nejustificate şi, în orice caz, nu mai târziu de 14 zile de la data la care Societatea a primit comunicarea Utilizatorului privind retragerea din contract. Societatea va efectua această rambursare folosind aceeași modalitate de plată ca şi cea folosită de Utilizatorul consumator pentru tranzacția inițială, fără a percepe comisioane Utilizatorului consumator ca urmare a unei astfel de rambursări.
    10. Prin excepție față de cele prevăzute mai sus, Societatea va amâna rambursarea sumelor încasate de la utilizatorul consumator ce și-a exercitat dreptul de retragere dintr-un contract încheiat cu Societatea prin intermediul Site-ului până la data la care Societatea primește înapoi produsele. Societatea nu își asumă obligația de a recupera ea însăși produsele livrate Utilizatorului consumator în cazul în care acesta alege să-și exercite dreptul de retragere.
    11. Utilizatorul consumator care alege să-și exercite dreptul de retragere dintr-un contract încheiat cu societatea prin intermediul Site-ului și în baza căruia a recepționat produse trebuie să returneze produsele fără întârzieri nejustificate şi, în orice caz, în decurs de maximum 14 zile de la data la care a comunicat Societății retragerea din contract. Termenul este respectat dacă produsele sunt trimise înapoi înainte de expirarea perioadei de 14 zile. Utilizatorul consumator va suporta costul direct al returnării produselor.
    12. Exercitarea de către Utilizatorul consumator a dreptului de retragere dintr-un contract încheiat cu societatea prin intermediul Site-ului stinge obligațiile părților contractante, cu excepția obligațiilor Utilizatorului consumator privind returnarea produselor, suportarea costurilor de transport și diminuarea valorii produselor și a obligației Societății privind rambursarea sumelor încasate de la Utilizatorul consumator, cu excepțiile prevăzute mai sus.

18. Exceptări de la dreptul de retragere al Utilizatorului consumator

    1. Sunt exceptate de la dreptul de retragere al Utilizatorilor consumatori următoarele:
      1. furnizarea de produse confecționate sau personalizate după specificațiile prezentate de Utilizatorul consumator;
      2. furnizarea de produse sigilate care nu pot fi returnate din motive de protecție a sănătății sau din motive de igienă şi care au fost desigilate de Utilizatorul consumator;

19. Diminuarea valorii produselor returnate

    1. Utilizatorului îi este permis să testeze și să verifice produsele ce i-au fost livrate în temeiul unui contract încheiat cu Societatea prin intermediul Site-ului, în măsura în care este necesar pentru a stabili natura, caracteristicile și modul de funcționare a acestora. În acest sens, Utilizatorul trebuie să manevreze, să manipuleze și să inspecteze produsele cu prudență și diligență, în același mod în care ar face-o într-un magazin fizic și să le depoziteze potrivit indicațiilor producătorului fiecărui produs.
    2. În cazul în care un Utilizator consumator își exercită dreptul de retragere dintr-un contract de vânzare de produse încheiat cu Societatea prin intermediul Site-ului după ce a utilizat un produs livrat de Societate în baza acelui contract într-o măsură ce depășește necesarul pentru a stabili natura, caracteristicile și modul de funcționare a acestuia sau după ce a manipulat produsul altfel decât pentru a stabili natura, caracteristicile și modul său de funcționare sau a depozitat produsul altfel decât potrivit recomandărilor producătorului produsului, Utilizatorul va fi responsabil pentru diminuarea valorii respectivului produs.
    3. Accesoriile livrate împreună cu un produs, precum și ambalajul sunt considerate ca parte a produsului. Lipsa accesoriilor sau a ambalajului, precum și deteriorarea acestora, dincolo de necesarul pentru a stabili natura, caracteristicile și modul de funcționare a produsului atrag răspunderea Utilizatorului pentru diminuarea valorii respectivului produs.
    4. Societatea nu poate estima prin aceste Termene și Condiții ponderea din prețul unui produs ce ar reprezenta diminuarea valorii acestuia în cazul folosirii sau manevrării sale dincolo de ceea ce este necesar pentru a stabili natura, caracteristicile și modul de funcționare a produsului dar această diminuare poate varia, în funcție de caz, între 10 % și 90 % din prețul plătit de Utilizator pentru produs, în funcție de factori precum: necesitatea de igienizare, cosmetizare, reparare a produsului, înlocuirea eventualelor piese deteriorate și/sau a accesoriilor lipsă, reambalarea produsului, manoperă implicată de aceste operațiuni ș.a., necesare pentru a aduce produsul la o stare care să permită oferirea sa din nou spre vânzare.
    5. Gradul de diminuare a valorii unui produs returnat va fi comunicat de Societate Utilizatorului după recepția de către Societate a respectivului produs returnat.
    6. Societatea va reține din sumele ce trebuie rambursate Utilizatorului consumator ce și-a exercitat dreptul de retragere dintr-un contract încheiat cu Societatea suma ce reprezintă diminuarea valorii tuturor produselor returnate de Utilizatorul consumator.

20. Transferul proprietății asupra produselor comandate pe Site

    1. Dreptul de proprietate asupra unui produs achiziționat de un Utilizator de pe Site se va transfera la Utilizator doar după livrarea respectivului produs către Utilizator, respectiv la momentul la care Utilizatorul va semna de primire documentele de transport ale respectivului produs.
    2. Dreptul de proprietate asupra unui produs returnat de un Utilizator consumator, ca urmare a exercitării dreptului de retragere al consumatorului se transferă de la Utilizator la momentul livrării efective a respectivului produs Societății, respectiv la momentul la care personalul Societății semnează documentele de transport ale respectivului produs.

21. Garanțiile comerciale

    1. Declarații generale
      1. Toate produsele oferite pe Site, cu excepția celor expres menționate ca fiind produse resigilate, sunt noi, ambalate în ambalajele originale și provin din surse autorizate de producătorii lor.
      2. Toate produsele oferite pe Site, cu excepția celor expres menționate ca fiind produse resigilate, beneficiază de garanții conforme legislației în vigoare și politicilor de garanție ale producătorilor lor.
      3. Toate produsele oferite pe Site vor fi livrate împreună cu certificatul de garanție, inclusiv în limba română, emis de producătorul produsului, în cazul produselor noi și, respectiv, emis de Societate în cazul produselor menționate ca fiind produse resigilate. Eventuala lipsă a certificatului de garanție la momentul livrării produsului trebuie reclamată în decurs de 3 zile calendaristice de la momentul acceptării livrării de către Utilizator. Reclamațiile ulterioare nu vor produce efecte.
      4. Toate produsele oferite pe Site vor fi livrate împreună cu toate accesoriile, inclusiv ambalajul, cu excepția produselor resigilate şi cu toate instrucțiunile, inclusiv de instalare, furnizate de producătorul respectivului produs.
    2. Conformitatea produselor
      1. Toate produsele oferite pe Site respectă descrierea, tipul, cantitatea şi calitatea şi dețin funcționalitatea, compatibilitatea, interoperabilitatea şi alte caracteristici prevăzute în prezentarea respectivului produs, astfel cum aceasta este transmisă Societății de producătorul produsului.
      2. Societatea nu răspunde pentru declarațiile altor persoane, inclusiv ale producătorului, din anunțuri publicitare sau indicate pe etichete privind calitățile şi alte caracteristici, inclusiv în materie de durabilitate, funcționalitate, compatibilitate şi securitate declarate cu privire la un produs oferit pe Site.
      3. Societatea răspunde față de Utilizatorul consumator pentru orice neconformitate care există în momentul livrării unui produs achiziționat prin intermediul Site-ului şi care este constatată în termen de doi ani de la data livrării, în cazul produselor noi și de un an de la data livrării, în cazul produselor resigilate.
      4. Societatea nu răspunde pentru nicio neconformitate cauzată produsului achiziționat prin intermediul Site-ului de Utilizator prin instalarea incorectă a produsului sau prin modul în care Utilizatorul a folosit sau depozitat produsul, contrar specificațiilor producătorului din documentația ce a însoțit produsul la momentul livrării sale.
    3. Garanția produselor
      1. Condițiile garanției comerciale aferente unui produs, precum și perioada de garanție sunt cele prevăzute în certificatul de garanție al produsului. Garanția oferită de Societate pentru un produs resigilat poate fi diferită de garanția oferită de producătorul produsului, pentru produsul nou.
      2. Societatea nu acordă garanții de durabilitate pentru produsele oferite pe Site dar, în cazul în care un producătorul produsului oferă Utilizatorului o garanție de durabilitate pentru produs, pentru o perioadă de timp anume, producătorul răspunde direct față de Utilizator, pe întreaga perioadă acoperită de garanția de durabilitate, pentru repararea sau înlocuirea respectivului produs.
      3. Societatea nu răspunde pentru eventualele condiții de garanție comercială mai avantajoase decât cele prevăzute în certificatul de garanție al unui produs, prevăzute în anunțurile publicitare privind garanția comercială a produselor publicate de vreun terț, inclusiv de producătorul produsului.
      4. Certificatul de garanție ce însoțește produsul indică, după caz, persoana sau persoanele care asigură intervențiile de service pentru respectivul produs. Utilizatorii se pot adresa oricăruia dintre furnizorii serviciilor de service pentru acel produs, dintre cei indicați pe certificatul de garanție al produsului.
      5. Utilizatorul este singurul responsabil pentru toate și orice prejudicii ar rezulta din pierderea certificatului de garanție al unui produs.
      6. Pentru a beneficia de efectele garanțiilor oferite de Societate, Utilizatorii trebuie să denunțe neconformitatea sau viciile produsului în interiorul termenului său de garanție, astfel cum acesta este prevăzut în certificatul de garanție al acelui produs.
    4. Efectele garanțiilor
      1. În caz de neconformitate a unui produs achiziționat prin intermediul Site-ului, Utilizatorul consumator are dreptul de a beneficia de aducerea în conformitate a produsului, în condițiile prevăzute mai jos.
      2. Pentru ca produsele să fie aduse în conformitate, Utilizatorul consumator poate opta între reparație şi înlocuire, cu excepția cazului în care măsura corectivă aleasă de Utilizatorul consumator ar fi imposibilă sau, în comparație cu cealaltă măsură corectivă disponibilă, ar impune Societății costuri disproporționate, luând în considerare toate circumstanțele.
      3. Reparația sau, după caz, înlocuirea produselor neconforme se efectuează fără costuri pentru Utilizatorul consumator, într-un termen rezonabil, ce nu poate depăși 15 zile calendaristice din momentul în care Societatea a fost informată de Utilizatorul consumator cu privire la neconformitate şi care va fi stabilit de comun acord, în scris, între Societate şi Utilizatorul consumator.
      4. În cazul în care neconformitatea unui produs achiziționat prin intermediul Site-ului urmează să fie remediată prin repararea sau înlocuirea produsului, Utilizatorul consumator trebuie să pună produsul la dispoziția Societății, ce îl va prelua de la Utilizatorul consumator pe cheltuiala Societății. În cazul în care reparația necesită demontarea produsului ce a fost instalat într-un mod compatibil cu natura şi cu destinația sa, înainte ca neconformitatea să fie constatată, sau în cazul în care produsul respectiv urmează să fie înlocuit, Utilizatorul consumator trebuie să permită Societății demontarea produsului neconform şi montarea produsului de înlocuire sau a produsului reparat. Societatea va suporta costurilor aferente demontării şi instalării.
      5. În caz de neconformitate a unui produs achiziționat prin intermediul Site-ului, Utilizatorul consumator are dreptul fie să obțină o reducere a prețului de achiziție al acelui produs, proporțional cu diminuarea valorii produsului livrat în comparație cu valoarea pe care produsul ar avea-o dacă ar fi în conformitate, fie să obțină încetarea contractului dacă:
  • reparația sau înlocuirea nu a fost finalizată în condițiile și termenul arătate mai sus sau Societatea a refuzat să aducă în conformitate produsul deoarece, spre exemplu, reparația sau înlocuirea este imposibilă sau ar impune costuri disproporționate Societății, luând în considerare toate circumstanțele concrete;
  • neconformitatea denunțată persistă în ciuda eforturilor Societății de a aduce produsul în conformitate;
  • neconformitatea denunțată este de o asemenea gravitate încât justifică o reducere de preț sau dreptul la încetarea imediată a contractului.
      1. Utilizatorul consumator nu are dreptul de a obține încetarea contractului dacă neconformitatea produsului este minoră.
      2. În cazul încetării contractului de vânzare, în ansamblul său sau doar în raport cu unele dintre produsele livrate în temeiul său:
  • Utilizatorul trebuie să returneze Societății produsele. Societatea va suporta costurile de ridicare și transport al produselor și
  • Societatea va rambursa Utilizatorului consumator prețul plătit de acesta pentru respectivele produse, la momentul primirii produselor și prin aceeași modalitate de plată ca şi cea folosită de Utilizatorul consumator pentru tranzacția inițială, cu excepția cazului în care Utilizatorul consumator a fost de acord cu o altă modalitate de plată, iar Societatea va suporta eventualele comisioane asociate rambursării prețului.
    1. Exercitarea drepturilor reieșind din garanții
      1. Utilizatorii consumatori pot sesiza eventuala lipsă de conformitate și eventualele vicii ale produselor achiziționate de la Societate prin intermediul Site-ului prin e-mail, la adresa comenzi@leida.ro .
      2. Societatea va răspunde prin email la orice reclamație privind conformitatea și eventualele vicii ale produselor oferite prin intermediul Site-ului, prin e-mail în termen de maxim (14) de la primirea sesizării.
      3. Societatea și Utilizatorul consumator autor al sesizării vor stabili de comun acord, cu respectarea termenelor prevăzute în aceste Termene și Condiții aspectele privitoare la aducerea la îndeplinire a angajamentelor privind conformitatea și garanția produselor, cum ar fi, dar fără a se limita la: data și locul preluării produselor de către Societate, data demontării produselor, mijlocul de rambursare a diferenței de preț, în cazul reducerii prețului contractului sau a întregului preț, în cazul încetării integrale a contractului etc.
      4. Prin accesarea și folosirea Site-ului, Utilizatorii acceptă comunicarea prin e-mail cu Societatea în ceea ce privește conformitatea produselor, garanțiile produselor și drepturile Utilizatorilor consumatori în legătură cu acestea.

22. Serviciile post-vânzare

    1. Societatea poate oferii dupa caz si in functie de produs,articol anumite servicii post – vanzare impreuna cu conditiile pe care producatorul le poate oferii privind termenele de garantie si/sau alte servicii oferite. 

23. Răspunderea pentru produse și servicii

    1. În afara răspunderii ce ar reieși în sarcina Societății din garanțiile oferite în legătură cu un produs sau un serviciu achiziționat prin intermediul Site-ului, Societatea nu răspunde pentru niciun prejudiciu, direct sau indirect, material sau de altă natură ce ar fi produs prin manipularea, utilizarea sau depozitarea unui produs achiziționat prin intermediul Site-ului.

24. Forța majoră

    1. În aceste Termene și Condiții, forța majoră desemnează orice eveniment extern, imprevizibil, absolut invincibil şi inevitabil, astfel cum aceste caracteristici sunt recunoscute în legea română.
    2. Intervenția unui caz de forță majoră constituie cauză exoneratoare de răspunde. Ca urmare, nici una dintre părțile contractului încheiat prin intermediul Site-ului nu va răspunde pentru niciun prejudiciu născut din neexecutarea, integrală sau parțială, a obligațiilor sale contractuale, daca o astfel de neexecutare este datorata unui eveniment de forță majoră.
    3. În cazul în care un eveniment de forță majoră va împiedica vreuna dintre părți să-și execute obligațiile din contractul încheiat prin intermediul Site-ului vreme de (14) zile consecutive, cealaltă parte va putea rezoluționa de plin drept contractul, printr-o simplă notificare trimisă prin email, fără punere în întârziere, trecerea vreunui alt termen, parcurgerea altei proceduri, fără intervenția instanțelor judecătorești sau arbitrale și fără ca vreuna dintre părți să poată pretinde despăgubiri, daune sau alte compensații de la cealaltă parte pentru încetarea intempestivă a contractului.
    4. Cesiune și subcontractare
    5. Societatea poate cesiona sau subcontracta către un terț obligații sau drepturi ce-i revin dintr-un contract încheiat cu un Utilizator privind achiziția de produse și/sau servicii oferite prin intermediul Site-ului, cu informarea Utilizatorului, dar fără a fi necesar acordul Utilizatorului.
    6. Indiferent de orice cesiune sau subcontractare, răspunderea Societății față de Utilizator, potrivit acestor Termene și Condiții va rămâne neschimbată în legătură cu executarea contractului încheiat cu Utilizatorul.
    7. Legea aplicabilă
    8. Aceste Termene și Condiții și toate documentele ce le compune, inclusiv Politica Cookie și Politica de Confidențialitate, precum și contractele încheiate prin intermediul Site-ului între Societate și Utilizatori sunt supuse legii române și, la nevoie, vor fi interpretate potrivit legii române.
    9. Soluționarea divergențelor
    10. Societatea și Utilizatorii vor încerca, cu prioritate, soluționarea pe cale amiabilă a tuturor divergențelor apărute cu privire la produse și/sau servicii contractate prin intermediul Site-ului, precum și cu privire la modalitatea de încheiere, executare și încetare a oricărui contract încheiat prin intermediul Site-ului. În acest sens, Societatea se va adresa Utilizatorului prin email, la datele de contact folosite de acesta pentru lansarea comenzii, iar Utilizatorul interesat se poate adresa Societății prin email, la adresa office@leida.ro  .
    11. Utilizatorul consumator, respectiv orice persoană fizică sau grup de persoane fizice constituite în asociații, care acționează în scopuri din afara activității sale comerciale, industriale sau de producție, artizanale ori liberale se poate adresa și Direcției de Soluționare Alternativă a Litigiilor din cadrul Autorității Naționale pentru Protecția Consumatorilor, cu sediul în București, Bulevardul Aviatorilor nr. 72, sector 1, cod poștal 011865, tel: 021.307.67.69; fax: 021.314.34.62, https://anpc.ro , e-mail: dsal@anpc.ro sau să apeleze la platforma europeană de soluționare online a litigiilor creată de Comisia Europeană în baza Regulamentului (UE) nr. 524/2013,accesibilă-la-următoarea-adresă-web: https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home2.show&lng=RO?ref=footer_4_5
    12. Orice divergență privind produse și/sau servicii contractate prin intermediul Site-ului sau modalitatea de încheiere, executare și încetare a oricărui contract încheiat prin intermediul Site-ului, ce nu va fi soluționat amiabil sau prin intermediul modalității alternative de soluționare a litigiului, va fi deferită de partea interesată instanțelor competente material din Municipiul București.